Känslor

Dagens Trevliga känslor:

  • Storsan är HUNGRIG - men kom på att det finns hamburgare och strips i frysen,
    samt räksallad och dressing i kylen.
  • Smack the Pony på TV4 Komedi ikväll. SJUKT roligt!
  • Storsan har sovmorgon i morgon.
Dagens O-Trevliga känslor:

  • Storsan kliade sig lite förstrött i örat. Avgrundsvrål! Finne modell större precis i hörselgången.
  • Att sitta i fejkskinnfåtöljen framför datorn iförd Ulle-Bullens stora, urtvättade boxerkalsonger medan en brasa sprakat alltför länge i kaminen. Riiiipp! Baksidan av Storsans lår sitter fortfarande fast i fåtöljen. Storsan själv befinner sig i hallen.

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Bäbis, lägg en filt i fåtöljen. Skrattar ihjäl mig!! Snälla Bäbis, skriv en bok!!! Köper den på bums!

2008-03-02 @ 18:19:59
Postat av: Ida

Så där ser Bengzting alltid ut i mina ögon..... Jäkla nörd är vad hon är. Som efteråt när hon sa att om man är med i Melodifestivalen för att det är roligt så har man ingenting där och göra! För det här var minsann på BLODIGT ALLVAR. Herregud hon är ju verkligen psyko...

Menar du att skinnfåtöljen brändes eller..?

2008-03-02 @ 23:46:02
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Hej igen oj vad jag skriver nu. Men måste ju luygna ner dej med att jag aldrig skulle klara att lömna bloggen. Förra gången jag försökte blev det ju bara 3 dar.
Man är rätt mycket beroende nu haha

2008-03-03 @ 10:01:02
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0