Intressanta notiser för dagen

Dagens: Men faaan då...


En liten flicka har fötts i Indien - med två ansikten.


(Goselossen....)

image500


"Men föräldrarna Vinod och Susham Singh ser inte den lilla flickan som missbildad. Precis som de övriga byborna är de övertygade om att flickan är en reinkarnation av den elefanthövdade hinduiska guden Ganesha. Flickan blev mottagen med ovationer och gåvor."


Det låter ju jättebra.

En fråga bara?

Kanske Storsan är dum - men hur hänger två ansikten ihop med en elefantsnabel?

Eller är det helt enkelt så att de tvåhövdade män som Storsan har mött i sitt liv (måååånga...) och avfärdat till förmån för Ulle-Bullen EGENTLIGEN hade avsevärda (MYCKET avsevärda!!!) dolda talanger?


Artikel.


********************************************************

Dagens Oooohhhh...


Mel Gibson - en stor man på alla sätt, som dock gjorde bort sig KRAFTIGT för ett par år sedan när han körde rattfull och gapade om judar och annat, har nu bestämt sig för dagens goda gärning. Han tänker hjälpa Britney. Riktigt med VAD vet inte Storsan - men hon vet däremot vad uttrycket 'en blind leder en blind' betyder.


Å andra sidan gör hans prestation i filmen Braveheart att Storsan förlåter honom allt.


ALLT säger jag!!!!


They may take ourrr lives but they'll never take -

our FRRREEDOM!!


image501


Artikel.

********************************************************


Dagens gäsp:


Tito Beltran kommer att kämpa vidare. Ända till Europadomstolen om det behövs.

"Jag kommer inte att hålla käften mer."

Nähä? Annars vore väl just det en väääldigt bra idé?


Artikel.


Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Ja en bra idè, jag kan tänka mig nåt mer som han ska hålla i....

2008-03-17 @ 20:05:44
Postat av: Storsan

Hahahha!!!
Vi kan turas om Mamsingen...?
En sån karl orkar nog mer än man tror....
Bäbisen hämtar dig i morgon bitti!
Kram & god natt!!

2008-03-17 @ 20:11:56
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Storsan

Fy... Storsan var så inne i (förtrollad!!) av Braveheart att hon inte fattade nåt!! OM det var Tito du menade, Mamsingen - så uscha... Din bäbis vill INTE hålla i nåt som sitter fast i Tito!!
Uuuurrrkkk....

2008-03-17 @ 20:15:29
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Hej Storsan.
Ber om ursäkt för det "ordbajserikrig" som utspelas mellan Mamsingen och undertecknad på din blogg. Jag skulle samtidigt vilja be dig om en tjänst. Kan du be din UlleBulle att han uppdaterar sin blogg. När du gjort detta så kan du strunta i ursäkten, för den var ändå inte ärligt menad. Nu är det krig i tomteskogen.

Boris"Jeltsin"Borissa.

2008-03-17 @ 20:38:52
Postat av: Anonym

Kasta inte sten i glashus.....HA-HA!

2008-03-18 @ 12:56:22
Postat av: Storsan

;o)

2008-03-18 @ 14:25:54
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hahah det sticks fortfarande i näsan på mig!! CHili är livsfarligt!!!!!!!!!!!!!! Kan tänka mig hur du såg ut som hacka 50 chili, jag hade bara en haha
Brorsan fyller på Lördag så efter det ska jaglägga upp bilder på T-shirtarna. jag tror allt hanläser min blogg fast han vägrar att erkänan det nämligen :)
Yogan kommer också ....nåndag. Inte idag nuhar jag träningsvärk ;P usch
Ha en goo dag vi höres kramkram

2008-03-18 @ 16:16:58
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0