Dagens roligaste!

DAGENS ROLIGASTE:

*****************************************************************************

Apropå IT och Internet:


Från Tjuvlyssnat.se

Revolt mot en bransch med alltför högt tempo

Telia Butik, Frölunda Torg


Ett medelålders par kommer fram till expediten och ber om hjälp beträffande bredband.


Expediten: Vad hade ni tänkt er för hastighet på ert bredband?

Kvinnan: Vi kan ta ett sånt där långsamt så att min man här hinner lära sig internet.


Publicerat den 10 mars, 2008 kl. 23:12 under Göteborg av Jennie


*****************************************************************************


Apropå bloggar, 1!

Definitivt tangentbords-skadevarning...


Gyrot - tokroligt på dalmål

*****************************************************************************

Apropå bloggar, 2!

Kalle
har lagt ut en bild angående Storsan och boxträning...



image458


image452

*****************************************************************************

Apropå Laaarsson och hennes relationsdilemma!

Storsan har lovat att ge lite kärleksråd - här kommer det:

Laaarsson
, se för faaaan till att träffa hans föräldrar INNAN du bestämmer dig!

image453


 

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Snygg bild från Kalle. Påminner lite om matchen mellan Frölunda och Färjestad. 3-1, för den som undrar.
Mvh. Boris B.

2008-03-11 @ 22:02:19
Postat av: Kakburken

morrn morrn
angående medelålders o hastigheter..
:två damer skulle flyga för första gången,
den ena gick fram till piloten innan start:
-Nu är ni så god
o flyger inte fortare än ljudet! Vi
har mycket att prata om där bak......
ha en fin onsdag bägge två!!!

2008-03-12 @ 08:04:32
Postat av: Ida

Hahaha, ååh fy vad äckligt!!

Jepp serien började igår med dubbelavsnitt.. Så det är fyra avsnitt kvar nu.

2008-03-12 @ 12:07:59
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Sådär ja, nu har jag lagt till dig i mina kontakter också :)

2008-03-12 @ 12:11:52
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Laaarsson

HAHHAHAHAHAA näää fyyy sköen va äckligt ! Knappt så man kunde kolla på den!! Var det så när du träffa Bullens föräldrar också eller? HAHAH Jösses
Hur ska jag nu någonsin våga träffa någons förälder ?! :O


Och du är ju totalt skitrolig. Sätta sej på en jobbarkompis HAHAHA Du måste ju ha med filmkameran överallt och lägga in det här sen så man får se allting.
Aldrig tänkt att starta ett tv-program om erat liv annars? ;)

2008-03-12 @ 17:02:40
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Tack för gladgörandet, tyvärr läste jag inte det fören jag kom hem och då var jag redan glad för jag hade fått mitt simkort :) Sur totoalt i onödan...

Men oj serrrö, jag kunde bli ÄNNU gladare =) nu ska jag lätt skicka in alla hundratals varannan snus från min stock och kräva dom tillbaka!! Gratis nsus är aldrig fel ^^


FÖr det är liiite hemskt när det efter 5 minuter nu så pluppar hela påsens innehåll ut.. och det är fakitskt inte gott :P

2008-03-12 @ 17:08:17
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Föresten.. HAha oj så jag skriver. Min lilebrorsa fyller nästa vecka så ska han få dom tröjorna jag beställde som du tipsade mig om..HAHHA då skaj ag lägga ut bilder pådo mså skadu se hur roligt hahahahah

2008-03-12 @ 17:09:02
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Elin

Tack! Hur har dagen varit?

2008-03-12 @ 17:53:25
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0