Vanskapt

Jaha.

Storsan har haft en TREVLIG kväll. Tunnbrödrulle med mos och grillkorv. En massa kul tramsigheter här och var efter UTMANINGEN. Ulle-Bullen tvingade Storsan att bränna en CD med foton från 2007 - för "jag kaaan ju inte".
Storsan
har dock avslöjat hans LÖGN! Så säger Han bara för att Han inte orkar. Precis som Don Tomaso på jobbet har avslöjat:

"Om jag låtsas att jag inte kan med diskmaskinen eller tvättmaskinen så slipper jag!!"

Storsan VEEEEET nog!
image272

PS: Boris!

Storsan
VEEEET vem du äääär!! *S*
Hon och Ulle-Bullen hade en djupanalys igår kväll. Vi var överens! Hälsa 'Borissa' också!

Stor kram till er båda!
*S*


En sista sak innan nana-dags:

Till VEM gör Swedish Match denna snus???!!!!

(Dubbel - utan "svets" emellan??)


image273



Jooo, kanske till en sån här varelse:



image276



God natt Sverige, var du än är!



image275

Kommentarer
Postat av: zabina

HAHa gör INTE om det ;)

TACK TACK detsamma! vad roligt att du säger så! Ska läsa mer i morgon, för nu vet jag knappt vad jag tänker! hah SOV GOTT!

2008-01-22 @ 23:05:56
URL: http://zabinaa.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, ja jag tar gärna en målarlåda som pris! ;)
Nä jag aldrig varit i Åsele faktiskt, har inte så stor koll på vart det ligger riktigt heller. Men Lappland är det väl iaf?

Haha den där bilden i inlägget, är det du efter att du skrattat dig vanskapt? ;)

Vem är Ulle-Bullen egentligen, din sambo eller?

2008-01-23 @ 09:30:09
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Självaste Pesan

vad du e söt :) helt klart min favoritläsare :) Vad ska du ha för dig i helgen då?

2008-01-23 @ 10:22:27
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Gisan

Så har jag varit här och blivit underhållen av din text och fått skratta igen :-) Kramar...

2008-01-23 @ 14:06:01
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Boris

Jag vet var någonstans i analysen som ni kom på vem jag är. Det var det där om "Bärsele", eller hur?. Här försöker man arbeta under-cover. Ha, ha. Men erkänn, det är humor och det är Götebörjjj. Kram till er också. Borissa hälsar oxå.

2008-01-23 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0