Ulle-Bullens 'tycka-synd-om-sig-själv-dag'!

"Ska du inte laga mat snart? Ugnen sinar ju!"


(Apropå att Storsan i ett anfall av sedvanlig tidsoptimism satte på ugnen redan för drygt två timmar sedan)


Sjungande från soffan med kraftigt göteborgskt uttal:

"Kors vad det VIFTAR av segel idag!"


("Kors vad det VIMLAR av segel idag, är det kappsegling...)


"Jag känner mig (HOST) lite nere, eller jag menar SJUK, idag!"


(Storsan bäddar ner Honom i soffan - Han tror att det är av omtanke. Egentligen är det för att Storsan ska få lite sinnesfrid. KANSKE Han somnar efter en stund?)


"Om du ändå ska ut i köket och laga mat, hämta en kudde då!"


(EEhhmmm... JA! Men sedan håller du k*ften!!)


Han tittar på Det okända... mediet Jörgen säger:

"Åååhhh, jag är helt slut - det känns som om jag har sprungit en mil!"


Han:

"Om JAG hade varit ett medium hade jag sagt - åååhhhh, jag är helt slut - det känns som om jag har sprungit hundra meter"



På tal om Det okända...



Storsan tvingade för typ ett år sedan med sig Ulle-Bullen på en storseans med Terry Evans. Han (Ulle-Bullen alltså - men möjligtvis även Terry Evans...) var ju lagom glad! Och bara för att delge er precis HUR fånig Storsan är vill hon bara meddela följande:


Vi anlände.

Storsan
var nervöst pirrig, Ulle-Bullen var uttråkad redan innan det hade börjat.

Storsan och Ulle-Bullen drack kaffe och åt en bulle.

Storsan var nervöst pirrig, Ulle-Bullen var uttråkad.


Storsan
upptäckte Terry vid ett bord - blev ÄNNU mer nervöst pirrig.

Ulle-Bullen
var uttråkad.


Storsan till Terry:

"Eeehummm... Aj rili lajk jo änd jår sjåv on tivi. Mäj aj hävv jår åtograf?"


Ulle-Bullen:

"Meeen åååhhh!!"

image281

Storsan
hittade förresten ännu en intressant artikel -

"Kroppsspråket berättar hur förhållandet mår".


"Kroppsspråksexperten Marie-Louise Zeisig tar tempen på kändisarnas förhållanden. Går du och din älskade tätt ihopslingrade under helgpromenaden? Gillar ni att beröra varandra med händer, höfter eller armar, även offentligt? Bra - i så fall har ni sannolikt också en varm och ömsint relation. Generellt kan man säga att ju mer kroppskontakt, desto bättre förhållande. [ ... ] Att greppa eller snudda vid sin partners bröst eller könsorgan är en handling som vittnar om respektlöshet, en ren maktdemonstration."



Artikel.



Storsan
läser artikeln högt för Ulle-Bullen där han ligger som en pascha
i soffan under en filt OCH ett täcke. Hans enda kommentar?

"Kan du inte vara lite mer respektlös mot mig?"



image280




Kommentarer
Postat av: Pecialen

Bajs också, jag missa det okända idag. Sonen ringde. Jag får väl se om jag lyckas komma ihåg reprisen.
Nu har jag i alla fall svarat på din utmaning pippi, sådeså!
Ses

2008-01-23 @ 22:53:50
Postat av: laaaarsson

hahah ohh Tack Storsan, du rödda min frukost här nu =) Men att du låter karls köra så med dej! Det är DUU so mska köra med han ju ;) Mjäääk. Hehe

SÅ ulle-Bullen är göteborgare ?
Det är grejer det, rätt trakter ;)

Och nu sover la du din bajj :( Jag vill meeeeeeed!!!

2008-01-24 @ 07:46:55
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Gisan

Mera tankar och skratt får jag mig här :-) Tack! Kramar...

2008-01-24 @ 08:49:32
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Ida

Så du såg inte matchen igår? Ojojoj då missade du nåt! Var hur spännande somhelst. Fast är man inte sportintresserad så kanske det inte är så roligt att se.. ;)
Och nej Kungmålvakten vaktar inte Drottningholm... ;)

haha så han är din falske make ibland också, det var det värsta :P
Hehe, fick du autografen den där gången?

2008-01-24 @ 10:38:08
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Charlotte

Haha - jag brukar också bädda ner min när han blir sjuk, och stoppa om HÅRT så han inte kan röra sig. Mycket effektivt...

2008-01-24 @ 15:19:29
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0