Popcornlunga?!

"Wayne Watson åt två påsar micropopcorn med smörsmak varje dag i tio års tid. När han blev lungsjuk, konstaterade läkaren att popcornen troligtvis hade orsakat hans tillstånd. Nu stämmer Wayne Watson butiken där han köpte popcornen."



Vaddå??


Storsan visste inte att man kan bli lungsjuk av att äta popcorn?!

Tjock
, ja, fattig, ja, ohälsosamma blodfetter, ja...

Men LUNGSJUK!!


Fattas nu bara att man kan bli senil av winergums eller få cancer av snus, också.

Men visst ja... det kan man väl?

Få cancer av snus alltså?

image238


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

va sköen gör du uppe mitt i natten kvinna!!! Då sova jag för längesen haha

För det första man KAN inte dö av snus!! (säger vi iaf) För det andra: inte av popcorn heller (säger vi också) va fan ska de dödshota oss med alla läckerheter eller?! :O

Hehe jag gjorde också det kändistestet, jag fick Gustav Noren!! precis den jag vilel ha, stört het. Vet Storsan vem det är ? haha ;)

jadu.. jag gick med en glasbit i hälen i flera månader och jag fick ingen tid hos ortopeden fören IDAG och nu har skiten åkt ut! typsikt haha
Men nu har jag 2 lårkakor istället. AAAJ

och nu vill jag bannemej läsa Ulle-bullegrejen snart!! :)

2008-01-17 @ 10:27:56
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0