Phone E.T! (om mottagaren betalar...)

NÄE!

Fy!


Fast spännande...


Man har förstorat en grön prick på ett foto av planeten Mars - tagen av rymdbilen
Spirit för fyra år sedan - och se på fasiken!


En liten gubbe sitter på en sten!


Jo, Storsan lovar!

Det ääär sant!


Eller... enligt artikeln på Aftonbladet och fotot VERKAR det vara sant i alla fall...


image277

"Den av Nasa nypublicerade bilden förbryllar världens astronomer. När bilden togs av Nasas rymdbil Spirit för fyra år sedan var det en besvikelse bland rymdforskare. Bilden visade inget som forskarna redan kände till om Mars.

Men nu har en rymdfantast väckt ett nytt intresse för den avdammade bilden. Rymdfantasten koncentrerade sig på en grön punkt på bilden och bestämde sig för att förstora upp den, uppger Sky News. Punkten visade mer än vad forskarna hade hoppats på."


Artikel.


Och då infinner sig genast några intressanta frågor:


BOR han där eller är han på semester?!

(Och åkte han i så fall med resebolaget APOLLO 13?)


ÄTER han marsvin?!
(Storsan gissar i alla fall att det varken finns
hamburgare eller winegums på Mars?)


LYSER hans pekfinger i mörkret?!


KAN han anta vilken skepnad han vill?!
(Och i så fall;
VARFÖR välja en skepnad som ser ut som en blandning mellan
Den Lille Havfrue och Barba-Mamma?)



Bara att inse: Snart är de här!


image278

image279





Kommentarer
Postat av: atena

åh, din titel! ET (L)

2008-01-23 @ 18:41:57
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: C.M

Hahahaha pissade nästan på mig av skatt!! "ÄTER han marsvin" Hahahahahaha! :D

2008-01-23 @ 19:06:31
Postat av: förlåt

+r i sk(r)att

2008-01-23 @ 19:07:46
Postat av: Laaaarsson

hahah GÖSTA KNUT!! Nu kommer riktigt Larsson humor här alltså. Är han på semester HAHAHAHHAHHAHAHHAHA Äter han marsvin ännu mer HAHAHHAHAHAHHHHA Du är underbar som sagt tusen gånger innan!

Och jag skääämms, jag LOVAR , jag skaaldrig vara djup igen.. pinsamt detta :(

JJAa jag har också alltid undrat hur sjutton hundar bär sej åt. De måste ha nått system inne i munnen som autumatiskt tar bort äckliga grejer eller så har de ara en nedrans bra tunga.

ork på det.... typ som små barn som inte gillar lök och sitter och pillar ut varenda lökbit ur kättfärsåsen HAHAHa

Whii får ni sånna goa snusar där uppe i norr! Jag bor på helt fel plats i Sverige förstår jag nu..

Och snälla. säg inte att du också lipa till Pol potta ?!!

2008-01-23 @ 19:13:10
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Micke

Hur seriöst är aftonbladet egentligen? tveklöst en fake, mycket troligt att det är en rookie på aftonbladet som hittat ett "skoop" på nättet och kunde inte inse själv att det vart bluff. Alternativt förbannat dålig skärpa på hans mobil/kamera

2008-01-23 @ 19:15:14
Postat av: zabina

haha! Det är en engelsk springer spaniel! JA hon är min lilla ögonsten!

2008-01-23 @ 19:32:05
URL: http://zabinaa.blogg.se
Postat av: Haha

Bilden är ju 100% äkta. Men antagligen är det bara en sten...

2008-01-23 @ 19:39:01
Postat av: Dasse

figuren på bilden skulle precis göra "fingret" men ZAPPADES! precis innan!.. kan inte vara kul och bara sitta där hela dagarna.. undrar hur länge han suttit där..
:(

2008-01-23 @ 19:55:40
Postat av: Boris

IGEN!. Känner mig på hugget idag. Nu får C.M knipa. Han/hon äter kanske Marshmallows eller Marsipan och dricker kanske Marsvin (Mars-vin). Ulle-Bullen! Jag vet att du läser mina inlägg. Jag väntar på mejl!!!

2008-01-23 @ 19:59:19
Postat av: Laaaarsson

Men kaninte du skicka hit några dosor av den sorten till mig då? ;) här är de för jekla små...
Jasså så du bor inte i norr, vart sjutton ligger exil då?? haha (noll koll, ig-geografibarn)

hahah vilken tönt du är du kan ju inte lipa till pol pott ;)

2008-01-23 @ 20:18:48
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Johan Breidemalm

E ni helt dumma i huvudet eller?! Detta är helt klart ett bevis på att det finns liv på Mars! Antagligen var det inte meningen att denna bild skulle komma ut till medierna, utan försvaret ville hålla detta hemligt för att inte skapa hysteri.

2008-01-23 @ 21:20:35
URL: http://breidan.nu
Postat av: Självaste Pesan

det gic bra.. har fått ny medicin så nu hoppas jag på att bli smärtfri...

2008-01-23 @ 21:30:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Jeppe

Undrar bara...kan de inte gå tillbaka till platsen där de hitta "denne figur". Är den kvar (om man inte får en närbild) så e det väl en sten men shit asså om den är borta då :D

2008-01-23 @ 21:47:44
Postat av: Micke

Konstigt att alla UFO bilder är så dålig skärpa på...

2008-01-24 @ 06:43:34
Postat av: Johan Breidemalm

Micke: Vad är det för konstigt med det? Vad är det som säger att dom inte ser ut precis så?

2008-02-08 @ 20:08:35
URL: http://breidan.nu
Postat av: Lucas Jansson

Sluta ljug nu Breidan. Både du och jag vet att jorden kommer gå under imorgon!

2008-02-13 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0