Ny vecka

Usch...

Måndag igen.

Sovmorgon och börjar sent, tack och lov - men är tröööööött ändå!

Storsan får slänga in en liten pärla från Tjuvlyssnat.se för att orka med dagen idag...

Enjoy!

image233


Och så uppstod ordet "födelsekostym"

ICA Fjällbacken, Gävle


En mamma och hennes dotter ~6 står i kön till kassan.

Dottern: Mamma, när du fick mig, hur visste du att jag var en flicka då?

Mamman (förvånat): Det såg jag.

Dottern: Hur kunde du se det?

Mamman (fortfarande förvånad över frågorna): Du var ju naken!

Dottern (förfärat): Var jag NAKEN?!


(Publicerat den 14 januari av Marie)


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

men jag börjar JOBBA 6 varje dag vettu :) haha så jag börjar blogga när jag har min frukost vid 8 och då har jag redan vart vaken i 3 timmar! det du :D haha
En annan har ju inte sån lyx å har sovmoronar sådär..
Och halvlångt hår är acceptabelt fakitskt. Men jag tycker ändå du ska klippa av en bit så att inte föruttnelsen ska hinna ta vid!!!

haha men va sjutton, nu krossar hela min bild av världen, föds man inte med kläder på?! :S ööhm..

ha en bra dag storsan din tjomme!!
:)

2008-01-14 @ 11:06:10
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0