Glaaad!

Så där ja!

Nu är Storsan ÄNNU gladare!


(Och jooodå, hon SKA sova snart!)


Storsan har kollat in sina humoristiska favvisar - hittade bland annat dessa godingar:

image299

Från Mulffmorgenthaler.com - apropå Idas kval under pimplingsturen...

image300



image301

Från samma ställe, apropå Satelliter och Domedags-asteroider...

image302


Och till sist, apropå stora eller små bröst: (från ShareMyFun)

Mannen kom hem från arbetet och fann sin fru i badrummet,
där hon stod med bar överkropp och beundrade sina bröst.


- Vad sysslar du med?


- Vet du, sa hon, jag var hos läkaren i dag och han sa att jag har bröst som en 25-åring!


- Jaså minsann. Hade han inga kommentarer till det 50-åriga arslet du dras med?


- Nix, vi talade överhuvudtaget inte om dig...



image303




Kommentarer
Postat av: Gisan

Tack för dagens första skratt! Kramar...

2008-01-29 @ 07:09:31
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Madde

jobbar du inom it? va skoj, vad gör man inom det??
själv läser jag media :)

hihi tyckte om de sista skämtet du hade :P

2008-01-29 @ 09:23:25
URL: http://neowra.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

HAHAHAAAAHAH den historian var nog fan den bästa jag hört alltså!! Nu tänker jag va tjuv och klistrain den i min blogg, vi måste spridabudskapet och låta alla kvinnor kunna den !!

Jäjj nu hann jag läsa allt iaf, skitmycket att göra igår. Du får hälsa Ulle-Bullen att jag är ledsen för att jag var så frånvarande på msn igår men jag hade ju folk här och sprang hit och dit som en tok hela tiden...

Alltså jag hoppas vekrligen att den där astroidträffajordenartikeln är ett påhitt från din sida?! Fy sjutton vad äckligt alltså !! nu komemr jag gå och tänka på det hela tiden :( Buuhuu. Ge oss en Bruce för sköen!

Och angående bröstgrejen håller ja med dej totalt. Det är ju inte direkt så att killar går och opererar snoppenså varför ska vi kvinnor behöva känna oss pressade att göra sånt! Fruktansvärt vad bröstixerat det blivit genom tiderna..
Jag är iaf supernöjd med mina små ärtor och kommer alltid att vara!
Man ska vara nöjd med det man har. PUNKT

Hej hej :)

2008-01-29 @ 14:40:03
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0