Första arbetsdagen

BLÄH!

Men ändå lite gött på något vis... Nu har man ju vänt på dygnet länge nog känns det som. För att liva upp sig kan man prova detta - som jag blev tipsad om via kusin Bisabet. Kändisfrisyrer! På sajten "Kändisfrissan på Veckorevyn.com" kan man ladda upp ett foto på sig själv - och sedan välja vilken kändisfrisyr man vill prova.

Varning
! Lätt att skratta så man nästan kräks!

image212

Klicka här för att komma dit.


Ett smakprov vill ni väl ha...? Eller?


****************************************************

Tänkte väl det!

Storsan Olsen!


image216

Näe... De är inte tvillingar utan TRILLINGAR. Synd bara att trillingen fick precis ALL mat när de växte upp...

********************************************************************

Samåkte idag - när Mamsingen lämnade av Storsan visade hon prov på synnerligen telepatiska talanger. "Har du nyckel nu?" Det har hon ALDRIG någonsin frågat förut, vad Storsan kan komma ihåg... "Jaadå" svarade Storsan glatt och smällde igen bildörren. När Mamsingen kört iväg kände Storsan att det var någonting som inte stämde...

INTE F*sen
hade hon någon nyckel!!

Då är det ju bra att ha en make som tar alla eventualiteter med i beaktning - och har lagt ut en extra husnyckel i hundgården... Det var bara för Storsan att plumsa iväg över gräsmattan och uppför slänten i djupsnön, grabba tag i gallret och medelst hasande och hackande med hälarna försöka få grepp om fast mark och häva sig upp till hundgården. Sedan tillbaka igen.

*********************************************************************

Dagens Fnissanfall 1:

Gumsan har ett abonnemang på PLUS på Aftonbladet. Hon har gentilt nog låtit Storsan få ta del av användarnamn och lösenord, så titt som tätt loggar Storsan och Ulle-Bullen in och kollar lite på diverse sidor. Storsans favorit Nima Daryamadj och hans krönikor läses med stoooor förtjusning...

Idag fanns en artikel med den fantasieggande titeln "Sex ställningar för hennes njutning". (*Storsan rodnar*)

Ulle-Bullen
loggade in och satt tyst vid datorn ett tag.
(Tänkte väl lära sig nåt nytt kantänka...?? *S*)

Sedan utbrast Han indignerat med HÖG röst:

"Det var ju VERKLIGEN inget nytt! TUR att man inte är PLUS-medlem!!!"


image219

**********************************************************************

Dagens Fnissanfall 2:

Ulle-Bullen tog fram nagelklipparen. Satt sedan vid datorn och klippte naglarna.

(Jaaa, Storsan VEEEEET - det ÄR äckligt!! Hon har försökt lära Honom lite hyfs och fason men Han vidhåller att 'det samlas i hållaren och flyger INTE iväg!'... Vad göra???)


Efter en liten stund utbrister Han:

"Du måste ju TÖMMA den ibland, förstår du väl!"


Storsan försökte kontra med att det ju faktiskt är Han som använder den mest - med andra ord säkerligen HANS naglar i den!

(Storsan är ju tyvärr periodare vad gäller nagelbitning - innevarande period har varat alldeles för länge)


Varpå Han utbrast: "NÄHÄ!! Jag känner faktiskt igen MINA naglar!!"


Storsan
säger återigen... Vad göra!!??


image220

***********************************************************************












Kommentarer
Postat av: Mamsingen

ja, då var det bekräftat; Mamsingen är synsk...också! Ni vet den där reklamen:
"Jag är inte bara mamma, jag är tandläkare också!" Nu är inte Mamsingen tandläkare, inte så troligt att hon blir det heller... Mrs. Dubois, behöver du hjälp??
Men å andra sidan är inte Bäbisen bergsklättrare(tack gode gud för det!) - men hon klättrar ju ändå...Ska kolla i morgon bitti när du hämtar mig om nyckeln är med. Kram, Mamsingen.

2008-01-07 @ 20:47:44
Postat av: Mamsingen

PS! Jag är oerhört förvånad över att Ulle-Bullen NÅR sina tår..??! Har du matsäck med dig? -På väg till tårna,menar jag?? Ha-ha!! (Slå mig inte när vi ses nästa gång!) Kram på dig (inte runt dig). D.S

2008-01-07 @ 20:51:16
Postat av: Kalle

Ulle-bullen har mött sin överman, eller ja, VAD ska man kalla det? över-transa?
alltifrån marge simpson till kungen i drag blev det.
ja, bäst vi skakar hand när vi träffs på stan, för kramas vi når du inte runt, och jag tafsar...

2008-01-08 @ 15:57:13
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/
Postat av: Anonym

jasså DU är inte ulle bullen, nej men storsan då, (inte så stor i alla fall.)

2008-01-08 @ 15:58:47
Postat av: Charlotte

Du har väl inte missat att du vunnit på min blogg - igen! :-)

2008-01-08 @ 16:08:42
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: kalle

MEEEEEEEEEEEEEEEEN! du måste kika in på KONST

HTTP://NATURNYTT.BLOGG.SE/konst/

2008-01-08 @ 17:14:23
Postat av: Laaaarsson

hahah du är såååå stööööörd Storsalilla :D måste bara fråga en sak här nu för jag hänger inte alltid med... vem är ulle-bullen?? är det drömprinsen eller vaaad?

Jaoo killar är till för att förnedra ;)
man ska lära dom vilket kön som bestämmer. och jag tycker duska lägga bullens naglar i han strumpor :) mysigt knaster lär det bli iaf mohahha

Och näsan ja... du vet jag pillar såmycket iden att denhar gått isönder hahahah (eller såhar jag snytit migförmycket så det blitt ett sår)
ont gör det iaf! ajaja


Du var iaf vrööölsnygg som Olsen keep it going ;)

hade bra
kramaaar

2008-01-08 @ 19:42:30
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0