Ständigt denna Britney - än en gång!

Britney Spears på världsturné.

"En världsturné är bästa sättet att hålla Britney Spears borta från paparazzi-pojkvännen Adnan Ghalib och ex-managern Sam Lutfi. Det tror åtminstone hennes föräldrar."


Artikel.

I och för sig tror väl Storsan att just det (föräldrar / världsstjärna / turnéer...) var orsaken till hennes problem från första början...

Men, men...


"Enligt uppgift ligger hon i hårdträning för att göra comeback på scenen."


Good for you!

Det är väl det enda Storsan kan säga.

Stackars tösabit
. Och när man har haft en uppväxt som hon är det väl inte särdeles konstigt att man uttalar sig så här?


image366


"Jag är för dödsstraff. Om man har gjort sig skyldig till ett fruktansvärt brott så måste man dömas till ett passande straff. Så att man lär sig till nästa gång."


PS: Duvan;  se där! Kunde lite tyska idag me'!

image367

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

hahahhah okej, hur kan man lära sig av något till nästa gång om man är dööööd?! haha (eller är det de som är poängen idet hela kanske?) *efterbliven*

och tack för tipset om tröjorna. Oj vad det ska beställad. Min lillebror fyller ju år snart.. Lätt att jag ska skaffa en där det står "kötthuvve" på då hahah

2008-02-14 @ 10:25:13
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hehe nu har jag beställt 2 tröjor till han... en med en skitful bild på han där det står "Jag är en nörd" över hahaha och en där det står "emo" på (för han säger alltid alltid det till mig" blir kanoners ju :D

2008-02-14 @ 10:45:37
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0