Schlagerfrossa!

Förutom att boxas lite samt agera privatchaufför kommer Storsan definitivt att ägna lördagen åt MELODIFESTIVAL! Storsan erkänner; hon är en riktig schlager-sucker...

ALLT
är kul med denna tävling tycker Storsan!

Kläderna - vem såg ut som ett skåp och vem var snyggast?
Musiken - vilken låt var absolut sämst, vilken var näst sämst?
Sällan mer än en eller två som Storsan gillar på riktigt.

Vem bråkade med vem?

Vem är den största divan?
Vem är sämst på att hålla masken vid poängredovisningen?
Vem kommer att låta restylane-läpparna fladdra vilt i takt
med fläktarnas vinande?


Storsan like!


image353

Ska bli kul att se Amy Diamond också. Vilken liten, liten men STOR artist!
Vad kan det bli av henne framöver? Kanonröst!


Artikel.


Artikel.



Dagens Storsan-skrattar-sig-harmynt:


Schlagertestet!


(Ida! Inget val!!)


Storsan blev 68% schlager...


image354


Testet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha nu vet du hur du ska klä dig i vår! :P
Nä samma är, såna som alla andra anser vara snygga brukar inté riktigt vara min grej...

Whaaat, är Amy Diamond bara 155 lång? Är inte det väldigt kort när man är 15-16 år eller vad hon nu är...?

Självklart ska jag göra testet! Återkommer med resultatet.

2008-02-09 @ 13:05:50
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Pecialen

Jag gjorde testet och kan ståta med 0.0% schlager, slå den du :-D
Ha dé

2008-02-09 @ 13:08:33
Postat av: Ida

85% schlager fick jag!

2008-02-09 @ 13:15:36
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Hjäääälp!!!. Jag gjorde också testet och det visade sig att jag är 85% schlager. Hur kan testet göra så här mot mig. Jag som trodde att jag var hård-rock. Det visade sig att jag är en fjollig schlager-bög som förmodligen skulle stöta på Ulle-Bullen en kväll som den här. Det känns som om jag vill gå ut på gatan och slå ner någon med en tops. Jag vill dansa balett, klippa folk och bara läsa böcker av Jonas Gardell. Nä!. Det jag skrev var nog mest ett skämt, men en sak är sant. Jag fick 90% i testet. Så det blir schlager för oss ikväll också.
Puss, B. Ps. Borissa har nytt jobb på gång.

2008-02-09 @ 14:45:41
Postat av: mandelen

85%. Jag äger skiten :-D

2008-02-09 @ 15:18:12
Postat av: Bisabeth

Åhh, lyckan är total! Jag blev 85% schlager. Hur skall jag nu uppföra mig för att bibehålla denna image? Får nog gå på B:as å shoppa :-))

Go helg kära du, snart é de påsk
Kramisar från oss i Norr

2008-02-09 @ 18:36:43
Postat av: Olahyst och D

Ha, ni andra har ingen chans mot oss, 100%!!!!!!!!
Stockholm here we come :o)

2008-02-10 @ 09:47:56
Postat av: Elin

ja visst e han fin. Jag blir alldeles tårögd av honom :)

Idag mår jag som jag INTE förtjänar :S

2008-02-10 @ 11:31:34
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0