Ny dag

Jaha. Torsdag.

Gårdagen var lång - sjuuukt lång. Men trevlig ändå.

Då var ju Ulle-Bullen hemma för att ta hand om Nisse.

Idag (torsdag, fortfarande) brukar Ulle-Bullen, Peckis och K nr.2 samt M simma.

Så, sent igår sade Storsan; åk och simma du, så stannar Storsan hemma hos Nisse.

Dock har Han pratat med sällskapet idag; M och Peckis känner sig krassliga så det blev ingen simning. Istället skall Peckis och Ulle-Bullen träffas på Hans jobb för att greja lite. Storsan Vabbar dock ändå - för att Nisse inte ska behöva vara ensam hela dagen + kvällen, med strut på... (Den lille Frankenstein...)

Med andra ord; ingen boxning.

Duvan
var här förut, på besök. Hälsade via henne att de får ha en kul träning ändå.
Även om det är svårt, jag veeeet!! - utan Storsan!!

Pratade nyss - mitt i detta inlägg - med Olahyst och Illahyst. De har trevligt samkväm hemma hos Illahyst lite utanför  *. Dels är Storsan lite mesig för tillfället på grund av Nisse och hans eventuella cancer - och dels på grund av jobbet och allt "hihaj" där - dels saknar Storsan "De sina" nåt oerhört - så hon får villigt erkänna; nu är det lipdags GRANDE!

BLÄH!

Önskar er alla en trevligare kväll!

/ Storsan

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Aww ni är så söta mot lilla Nisse =) Men det är bra, ju mer ni är med honom jubettr kommer han må! Mitt hhjärta bultar på och hoppas han ska må bättre snart iaf! :)

ochvisst är de så.. Man kanskicka 159 sms utanatt få nått svar för de FAAAAATTAR inte fast man har visat 38292 gånger för dom. Haha är de inte för söta :)
Men den dagen min mor (eller far också för dendelen) lägger en kommentar på min blogg tror jag nog jesus kommer komma promenerande på gatan alltså ! hehe

2008-02-07 @ 21:03:17
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Till Ulle-Bullen

DAAHH tänkte väl att karlarna skulle haka upp sig på det där syntestet ;) Klart det är samma kvinna. Nu lär väl du fixa mikroskop, linser och grejer .. HAHHAA MÄN ! eller va säger du Storsan ?

2008-02-07 @ 21:05:26
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Aww ni är så söta mot lilla Nisse =) Men det är bra, ju mer ni är med honom jubettr kommer han må! Mitt hhjärta bultar på och hoppas han ska må bättre snart iaf! :)

ochvisst är de så.. Man kanskicka 159 sms utanatt få nått svar för de FAAAAATTAR inte fast man har visat 38292 gånger för dom. Haha är de inte för söta :)
Men den dagen min mor (eller far också för dendelen) lägger en kommentar på min blogg tror jag nog jesus kommer komma promenerande på gatan alltså ! hehe

2008-02-07 @ 21:06:05
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Sunlinda

Inte gråta Storsan!! Du är för långt bort för en kram, men du får en tanke - här kommer den
'''''''"Tanke"'''''''

Hej hej!
Sunlinda

2008-02-07 @ 21:07:26
Postat av: Pecialen

Stackars Pippi, du får väl tröstäta lite frön. Jag lovar skaff ny om de tar slut, säg bara ifrån.
Och jag har kollat litegrann i ett visst häfte.
Kram, vi ses i morron

2008-02-07 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0