Kungamord och Mamsing!

Jaha.

Eftersom det är onsdag (eller ok då, torsdag!) kan ju Storsan inte gå och lägga sig förrän ganska - rejält - sent. Hon blev glad när hon upptäckte att "Kungamordet" som hon missade i måndags gick i repris idag. Storsan har läst boken, för inte så jättelänge sedan, och dessutom spelar ju Reine Brynolfsson, Marie Richardson och Suzanne Reuter.

Artikel.

Men fytt i f****n vad Storsan hade glömt hur denna 'då bok nu TV-serie' kan höja blodtrycket! AAahhhhhh!!!!! Storsan skulle GÄRNA - jättehjärna vattenskalle - ta med sig stackars Reine (som ypperligt porträtterar svinet Gert) in i ett låst rum med boxhandskar och baseball-trä.

ANYDAY!

Men - långa, djupa andetag - nu var det faktiskt inte det Storsan skulle ta upp, utan det faktum att .... TAADAAA... idag - jo, just idag eftersom klockan tickat en bra bit över midnatt - fyller allas vår Gose-Mamsing ÅR!

Så, without further ado:

Grattis Mamsingen och många kramar från Storsan och Ulle-Bullen!


 

Kommentarer
Postat av: Elin

det ska då jag testa....

2008-02-21 @ 08:18:53
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Så jag läser här istället :)
Hehe inte flr jag ens hört talas om nått Kungmord men gratta Mamsingen kan jag göra iaf!! STOOORT GRATTIS IFRÅN MIG!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

(p.s såklart du inte behlöver göra listan om du inte vill, vet hur hemskt det är haha)

ha en kanondag :D kramkram

2008-02-21 @ 09:10:03
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Haha ja visst är min lilla Doris söt =) Nu börjar hon bli riktigt uppfostrad också hehe. och duktig på pilates är hon, nu har hon nytt balansrekord på 1.43 minuter! Det du ! :)
men luugn, jag är också värdelös på det där, HAAATA pilates!

Men Black sheep är fakitskt rätt värd ändå, endast för att den är så overkligt dålig som sagt :D

Gå nu och gaffla Nisse och Bullen lite ;) Men glöm för sjutton gubbar inte att ge dom en karamell efter, annars kan det gå riktigt illa!

2008-02-21 @ 11:13:10
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: ida

Haha ja han kanske inte tycker om ungen, så då lär den ju hamna där... :P

2008-02-21 @ 11:51:34
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Min egen lilla Bäbis; TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR SÅNGEN
AV DE GULLIGA GUBBARNA!!!OCH: När mamsingen skulle kliva in i bilen i dag låg presenter från Bäbisen där!!!Bra bok, trisslott (oskrapad) och Noblesse mintchoklad(syndigt goda)!! Det är sån min Bäbis är; Snäll. go och så omtänksam. Hjärtar dig...Dagen började inte lika bra: Tandvärk har över 4 mil till tandläkaren
Bäbisen(läs Storsan) skulle åka med mig till jobbet. Ringde min tandläkare och fick tid 8.00!! Samma morgon!! Ringde Bäbisen som as usual var förbi av tröthet, men hennes snabba svar var: Ingen fara, jag är klar om 2 minuter!! Den lilla förvirrade varelsen trodde hon hade försovit sig och glömde bort att mamsingens tandläkare är åt motsatt håll i förhållande till vårt kneg...Kunde hon ta egen bil?? Ja inga problem sa det lilla livet, och kom ihåg att mamsingen fyllde år, några hesa försök till toner av ja må hon leva ulkade hon t.o.m. ur sig. Det är mamsinfens goa gumma, det. Den ungen har vi lyckats uppfostra bra, Mojan!! Tar tillbaks ev. andra kommentarer. Puss och godnatt, La-arsson och alla andra där ute i cyberrymden.

2008-02-21 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0