Karaoke

Tjohoo!

Storsan har ju inte kunnat kolla in Singing BeeTV3 förut eftersom hon faktiskt inte haft TV3! Men efter Mamsingens uppmaning så gjorde Storsan en kanalsökning - och se där! TV3 Now at Storsan's! Hehehe!!! Och eftersom Storsan (trots att hon utan tvivel är SÄMST i Sverige på att sjunga...) ÄLSKAR karaoke gillar hon ju detta faktum extra mycket. Medan hon bodde kvar i Lappland var det ganska ofta karaoke-kväll på Storsan's och Jehka's stamställe... När INGEN ville/vågade gå upp och sjunga, hojtade kvällens värdar på Storsan och Jehka att komma upp och sjunga några låtar och på så sätt lätta upp stämningen...

Och FY F*SEN vad vi sjöng!

image405

Här har Storsan x antal gånger förgyllt (mjjaaaa....) tillvaron för alla andra när hon greppat micken på allas vårt "Home-Away-frome-Home". Och på jobbet... och på Finlandsfärjan ihop med G...

KUUUUL!!

image404

Med andra ord - Storsan gillar att ha TV3 och hon gillar definitivt programmet Singing Bee... *S*

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Grattis till kanal-tillökningen. Ja, singing bee är ju en form av förnedrings-tv när den är som bäst.

Kram. B.

2008-02-24 @ 21:24:48
Postat av: Gisan

3:an har ju en del annat att se på också. Kramar...

2008-02-25 @ 07:35:53
URL: http://gisan.blogg.se/blingbling
Postat av: Charlotte

Jag sitter klistrad framför Singing Bee varaje söndag - vet inte om det är för att jag verkligen kan identifiera mig med de tävlande. Vi borde ha en singoff du och jag någon gång - och avgöra vem sjunger sämst i Sverige. Jag sätter en hundring på mig.

2008-02-26 @ 14:26:33
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0