Flådda får

UPPDATERING:

Ja. Storsan håller helt med angående att denna historia inte är den enda som handlar om djurplågeri. Men dock - dessa får flås levande och får sedan stappla runt med bakänden blödande bäst de kan. Medan djur som används till skor, skinnhandskar och annat faktiskt slaktas för sitt kött - och inte springer omkring med rumpan av, efteråt. Men helt klart. Detta är ett fall av "grader i helvetet"... Absolut.

Nu läser StorsanExpressen:

"Man kan jämföra det med skalpering. De bara stoppar in en sax under huden och snittar bort de delar som skall bort. Jag tycker det är förfärligt, det är kvalificerat djurplågeri. Enligt Johan Beck-Fries drabbas fåren av fruktansvärda smärtor, som kan hålla i sig i flera veckor efter ingreppet."

Storsan upprepar:

Ta hit dem. Storsan har en massa saxar. Och hon skulle inte tveka... Lägg upp dig här på bordet, fårfarmarjävel.

Storsan vill faktiskt gråta en skvätt. Och kräkas. Så nu är det bra för idag.

**********************************************************************

Om just Du vill gråta eller kräkas, klicka in dig på Expressen.
Och se hur fåren ser ut.


HÄR.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill bara slicka lite på honom sedan är jag nöjd ;)

2008-02-25 @ 08:13:59
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: ida

Äsch då, inte är du töntig för det heller ;) Jag har bara nåt emot Isaksson för att han påminner allt för mkt om ett gammalt ex till mig och så tycker jag han är töntig av andra anledningar också.. men själva musiken han gör är det ju inget större fel på ;)

Jag läste den där artikeln igår =/ Fattar inte hur vissa människor tänker!?

2008-02-25 @ 11:17:51
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Hahaha BRA STORSAN! nästan helt rätt, förutom att det är en trollslända som sjuter mygglarver på elaka människor ;) Och han hade fkaitskt en arm innan annars var det ett hemskt roligt påfund =) hahaha

Joo ska nog ha liiiite försäkringar kvar tror jag. Du vet hur det skadas mycket nu förtiden ;) hahaha


Och jag jojnar dej LÄTTT på att skalpera äckliga fårfarmare!! fy fan för dom alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-25 @ 11:48:02
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0