De barna, de barna...

Se där. Det har redan gått över! *S*

*******************************************************


Citat från barn om kärlek, sex och bäbisar:

Om spermier från pappan inte träffar mammans ägg blir det bara en vanlig omelett av det.    
/Mikael 6 år


Man måste inte gifta sig i kyrkan. Man kan gifta sig på socialkontoret. Eller man kan flytta ihop utan att tala om det för någon. Det viktigaste är att man vet det själv.    
/Nina 6år
 
Gamla tanter tycker om att se nakna män, de vill bara inte erkänna det när han frågar.    
/Tone 7 år  
 
Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer.
/Siri 6 år
 
Min mamma är i alla fall väldigt söt, för hon har så väldigt långa tuttar.
/Mia 4 år
 
Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lite lösaktiga.    
/Stina 6 år

image374


Kommentarer
Postat av: Ida

Jasså är det DU på bilden!? Jag som hela tiden trott det vart jag... Men då kan jag ju pusta ut då ;)

Hahaha "vanlig omelett" :P

2008-02-18 @ 18:57:15
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0