Livsvisdom...

Ibland ter sig livet tungt och besvärligt - och det kan kännas som om man är
ensammast i världen när man försöker ta sig igenom motgångarna...


 



Ibland kan man - även om man är stor och stark - bli jätterädd...
för något som egentligen inte är farligt alls!

 



Och ibland - rätt ofta tack och lov - känns livet bara härligt!

 


***********************************************************

Igår; livet stämde in på visdom och klipp nummer två.

Storsans tandläkare VAR faktiskt nästan så liten. Nästan...
Och lika icke-otäck... men Storsan blev ju skraj ändå.
Fast mumsade på något gott sittande i ett hörn gjorde ju Storsan efteråt!
Inte samtidigt...
Den rökta laxen, romsåsen, scampi frittin och calamares:arna (?!) var mumma.
Rosévinet likaså.



***********************************************************

Idag; livet stämmer precis in på visdom och klipp nummer tre.

Trots 13-timmarsdag och därmed icke-existerande Valborgsmässofirande...

Men hey - Storsan kan ju Valborga sig av hjärtans lust i morgon istället! *S*

Oavsett vad ni gör och var ni är önskar Storsan er alla en tillvaro helt enligt nummer tre

 - och en riktigt fin Valborg!!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilka härliga klipp du hittat =)

2008-04-30 @ 16:48:02
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Ida

Aaaw, så söta pandor! Kan dock inte titta på videorna just nu, befinner mig på jobbet nämligen och svarar på kommentarer i smyg... ;) Men den i mitten känner jag igen, det är väl den som blir så rädd för bebisen när den nyser..?

Ja jag är då himla glad att det finns EN MASSA fina majbrasor att välja mellan här..! :)

Vad är scampi fritti? Och calamares? Låter lite som bläckfisk..

2008-04-30 @ 17:27:28
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Kalle

Pandaklubben var jag med i som liten...

wwf alltså.

2008-04-30 @ 18:13:58
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Pecialen

Trevlig valborg, både idag och i morron!
Kram!

2008-04-30 @ 19:20:41
Postat av: Mandel

Jag valborgar mig också med jobbat :-) Kramisen

2008-04-30 @ 22:38:08
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0