Körslaget

Angående Körslaget igår.

Storsan tycker nog att Lotta borde vinna hela klabbet - hon är helproffsig! Hög kvalitet på sång, träning, musikalitet och stämmor. Hög kvalitet på andra områden har Markoolio - han verkar vara en helskön, snäll och go kille med humor - och hans kör har ju definitivt kul!

Jaaa...den som har en lever får väl se hur det går...


Rent allmänt tycker Storsan att Brolle hade rätt att bli förbannad gällande sms-skandalen förra veckan. (Och DET lär ju inte ha undgått någon??) Men nu tycker Storsan att han drar det ett par snäpp för långt...


"Ingen sätter sig på norrlänningar"

LÄNK.

Helt rätt Brolle - men vet du, om man ska vara kaxig och säga att ingen sätter sig på norrlänningar så bör man så att säga "ta tjuren vid hornen". En rak och ärlig konfrontation brukar oftast leda till bättre resultat.

Ta tag i det! Visa vad du tycker! Säg din mening!


Och gör inte så att du bara "vägrar ta i hand".

LÄNK.

Näe...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk, så lika vi tycker!

Lottas kör var OUTSTANDING igår. Den enda kören som enligt mig sjöng som en kör ska sjunga. Men va fan vet jag om körer egentligen? Men... Det var flerstämmigt med "aduadumaduadum" i bakgrunden. Kom igen katten, det svänger ju liksom!

Jag tycker ju hårsrockskillen va himla bra sist gång och det var de väl även nu, men det blev mycket solo och alla sjunger lika igen... Och dessutom samma solist. Snacka om att ta det säkra kortet...!

Jag skulle vilja sjunga i Markoolios kör. Han är STÖRTSKÖN och hade jag inte haft Johan så skulle jag nog banne mig gifta mig med honom. För han skulle ju SÄKERT ta emot mig med öppna armar. "Gör det igen...Med mig Markoolio"

Linda Bengtzing borde åkt ut....!
Hon är för ful i håret!
(Mellanstadieåsikt som är en dålig täckmantel för att hon egentligen har en jävla utstrålning... På nått sätt....)

2008-04-13 @ 21:57:03
URL: http://livstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0