God morgon!

God morgon!



Storsan har sovit som en stock.

Fast fasen vet om en stock kan se ut så!? 

*****************************************************

I går kväll satt Storsan i soffan och tittade på TV när plötsligt ännu ett anfall av mesighet/tandläkarskräck träffade Storsan-kroppen som ett expresståg.

*Buuhuu*
"Tänk om han inte är snäääll??"


image620

(Storsan ska till Bullens tandläkare - för första gången)


Tur att Bullen är en klok man och van vid Storsans vansinnigheter...

- "Klart att han är snäll. Jag VET att han är snäll! Har du tagit tabletten?"

- "Näääää.." *buhuuu!*


image618


-
"GÖR det då. Nu på en gång. Och gå och lägg dig sen."

*******************************************************

Storsan tog sitt lilla piller och snöt sig lite halvhjärtat i t-shirten.

En halvtimme senare var det godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, nää allvarligt!? Vad var det för folk som hon guidade då, och förstod de det roliga i situationen? ;)

Tar du lugnande innan du går till tandläkaren..?

2008-04-29 @ 11:32:28
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: olahyst

min lilla stackare

2008-04-29 @ 11:54:25
Postat av: Kalle

mejla bilden till mig så jag får se ögonen med, det måste vara roligt

ps.
vad hände mig då? jo jag hade lagat mat på Linden förra veckan, och så kollade jag mobilen när jag skulle gå hem, missat samtal; åsså ett nummer,

jag är livrädd, hela tiden, att carema ska ringa eller skicka brev till mig angående höga "farlighetshalter" i blodet :(

så... gick jag darrande in till U. och frågade om jag kunde få låna eniro på datorn

vem hade ringt mig?

TANDLÄKAREN!

Usch vad jag blev rädd!
har inte fått nåt brev eller telefon sedan dess..?
hum? :p
man är ju på högspänning jämt nuförtiden kan inte slappna av :(

2008-04-29 @ 20:22:19
URL: http://naturnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0