God morgon!

Storsan sitter och dricker kaffe framför datorn. Ulle-Bullen och Smed-Kjelleman har precis kånkat lite köksdelar ur folkabussen och åkt iväg för att hjälpa W att flytta. Tung, otäck blötsnö vräker ner och Bullen bytte till sommardäck igår...

Vet inte om det blir nån boxning idag - många är borta och det är inte kul om det blir alldeles för få. Men en fika på vårt "Home-Away-from-Home" blir det i alla fall. Och en tur med Nisse-the-Man. Just nu sitter han ute i snögloppet och surar för att han inte fick följa med gubbsen.

För Nisse fullkomligt äääälskar Kjelleman!

*S*

*******************************************************

Från Tjuvlyssnat: Dagens roligaste! (på tal om IT, bloggvärlden och Facebook...)


Senare: Superpoke! Tjej 2 has thrown a mouse at Tjej 1!

Mc Donalds, Jönköping


Två tjejer ~20 sitter och pratar.

Tjej 1: Alltså, jag tar ju dig på musen hela tiden, men du tar ju aldrig på mig.

Tjej 2: Vadå, vill du att jag ska ta på dig, eller?

Tjej 1: Ja, jag avbryter vår relation på facebook annars, för detta är inte kul.


Cred: Pelle - Publicerat den 11 april, 2008 kl. 19:57



Bloggstressen personifierad

Filmstaden, Kista


Ett gäng i 20-årsåldern står och diskuterar vilken film de ska se.

En av tjejerna (höjer rösten och låter mycket stressad): Jag kan inte se nån film. Jag skrev i min blogg att jag bara skulle vara borta i en halvtimme. Folk blir oroliga!


Cred: Nady - Publicerat den 12 april, 2008 kl. 09:50


image565



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0