Fortsättning på mat!

Och för att visa på hur tillvaron ibland gör att man fallerar...


Ni minns väl Storsans mikro-middag? Currykycklingen som blev en... inte vet jag.

Storsan
håller HELT med Mamsingen; varför trycka i sig sånt skräp? *S*

image546

Men återigen... tillvaron fallerar ibland - och då får den göra det.

Idag upprepades fallerandet.

Storsan
har haft en osedvanligt besvärlig 13-timmars-onsdag. Blev lömskt påhoppad av ett virus av nåt slag - ont i halsen, snoret rann oavbrutet, ansiktet svettades medan resten av kroppen frös så att gåshud uppstod. Kom hem vid 21:30.

Huvudvärk. Sur. Trött. Frös. Nös.


Vad fanns i skafferiet?

Jo, en underlig kartong köttsoppa. Från Blå Band. Värmde den - satt framför TV:n i pyjamas och fleece-morgonrock. Undrar om ni läst Storsans tidigare inlägg om Blå Band?
Om inte så finns det här.


(Lägg särskilt märke till den absolut roligaste kommentar Storsan någonsin haft äran att mottaga)


Nu är Storsans enda fråga - ÄR det köttsoppa?

Det påminner mer om resultatet av ett annat otrevligt virus. Här får Storsan slänga in en rebus... Jihooo - inte bara Kalle, Laaarsson och Ida kan!!

Kall årstid + synonym till svin/äckel/karlslok + motsats till friska

(Eller jo, förresten - bara Laaarsson, Kalle och Ida kan! En rebus ska ju för böveln innehålla bilder!)


Så nu undrar världen:

Är denna produkt ett resultat av det riktiga Blå Band; skapare av sådana fröjder som bearnaisesås, brunsås och gräddsås - eller är den skapad av en grupp religiösa renlevnadsfanatiker?


image547

Hmmmm....


Fan vet.


Kommentarer
Postat av: Laaarsson

JAg ska göra dej lite gladare med att jag troooooor att jag kan rebusen iaf ... VINTER KRÄK SJUKA ?? har jag rätt?
Isåfall är det världens första rebus jag har löst (som inte vart min egna haha)
Och jag har ju massa godis här hemma som jag inte orkar upp. Hade det gått hade jag mailat över dom till dej med en gång!
Men det känns väl bra att du fick en så fin sång av Kalle the man. Nu vill vi se ett klippdär du sjunger så fint också ;) Hehe
iaf krya på dej jättejättemycket!!! kramkram

P.s jag skulle skickat efter en sån blowjob tröja till brorsan också, då hade jag garaterat fått allvaligare problem en jag fick då.

2008-04-03 @ 18:46:00
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Löste rebusen direkt....Bilden: Det är ju j...a ärtsoppa!!! SLÄ_Ä_ÄNG!

2008-04-03 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0