Avslut

Detta kommer att bli det sista som Storsan säger i frågan Porseryd/Schulman.

Artikel.

Sakfrågan - i alla fall för Storsans del - handlar inte om "var det roligt eller inte".
Inte heller om "har man rätt att skoja om andra".
Faktiskt inte ens om "är Schulman en elak jävel" eller "är Brolle en lipsill".

Frågan handlade endast, säger endast, om att Storsan inte tycker att det är särskilt smart av en chef på TV4 att sms:a miljontals tittare mitt under sändning av deras eget program Körslaget.

(vilket det ju faktiskt handlar om eftersom all sms-trafik till och från bröderna Schulman läggs upp på deras sajt)


Alla får tycka vad de vill - och åsikterna skiljer sig markant. De flesta verkar dock diskutera huruvida Schulman är rolig eller inte. Men för Storsan handlar det allvarligt talat inte om Schulman eller Brolle.


Storsan upprepar: är det särskilt smart, genomtänkt eller ens roligt när en chef på TV4 skojar om sitt eget program och dess deltagare offentligt, mitt under sändning?


Sorry, Storsan tycker inte det.


Basta.


Något som däremot ÄR lite kul är denna vridning av ämnet:


Länk.


(Sorry Boris!)


För joo, Storsan uppskattar en del av det bröderna gör - dock är långt ifrån allt de gör kul, och många gånger gör de sig själva en jävla otjänst genom att sänka sig till enbart plumphet och elakhet.

Vilket inte är särskilt roligt alls - för någon.


Nu ska vi se om nästa åsikt från Storsan ger samma glödande gensvar?


Pappa och dotter i Australien lever ihop och har precis fått sitt andra gemensamma barn...


"Far och dotter kunde inte motstå varann.
Två veckor efter första mötet hade de sex."


Om Storsan säger "uuuurk!!" vad säger ni då?


Artikel.

image564


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Jag säger också uuuurk.
Mvh, Boris.

2008-04-07 @ 18:54:17
Postat av: Sunlinda

Jag också!!!

2008-04-07 @ 19:11:37
Postat av: Mamsingen

Är det ont om karlar i Australien???

2008-04-07 @ 19:20:17
Postat av: BorisBorissa

Är det ont om fruntimmer i Australien???

2008-04-07 @ 20:53:01
Postat av: Storsan

Heheheh....

2008-04-07 @ 20:56:48
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Ullebullen

Är det ont om barn i Australien ?

2008-04-07 @ 21:47:22
URL: http://ullebullen.blogg.se
Postat av: Kakburken

Är det ont
om Australien.?

2008-04-07 @ 23:21:14
Postat av: Snyggisen ethel

Var har de ont?

2008-04-08 @ 00:27:05
Postat av: hanne

Huu vad roligt med åsikter som man bara kan hålla med om. Jag håller med. Basta.
Men för att få vara i rampljuset lite längre är jag tvungen att brodera lite. Dels låter det otroligt att tv4-chefen inte skulle ha haft en aaaaning om att SMSn skulle publiceras. Inte en aaaaning om.. fast alla andra i hela Sverige vet detta.

Dels tycker jag inte att tv4-chefen kan uttala sig nedlåtande om sina program - "privat" - som han hävdade. En Volvo-chef kan ju inte ha en åsikt "privat" om företagets produkter - och en helt annan i tjänsten. Det handlar om trovärdigheten..

Den finska utrikesministern trodde också att han gott kunde ha en åsikt om familjen "i tjänsten" - och en helt annan "privat". Men finska folket tyckte annorlunda. Dessutom hävdade många att en utrikesminister som skickar porr-SMS till en strippa kan ändå sköta sitt jobb klanderfritt. Men andra hävdade att en utrikesminister som överhuvudtaget ger numret till sin tjänstemobil till en strippa brister i omdömet rejält.


Den finska utrikesministern är chockad över sparken och skyller allt på "kortet". SIM-kortet.. Men folket godtar inte denna förklaring
utan
påstår att felet sitter hos användaren..

2008-04-08 @ 00:57:15
Postat av: Laaarsson

Nää fyyyy sjutton det första jag gör hr på
morgonen sen jag vaknat är att gå in på Storsans blogg för att direkt få spykvälvningar av den där hemska artikeln. TAck tack ;P haha fy fanva äckligt respekt och förståelse ?? VERKLIGEN INTE av mig iaf.. Blääää..
Och det var ju såklart för tatueringen jag hade strumpan men jag ska fortsätta med det, asball attha en vit fot bara ju :D

2008-04-08 @ 10:52:48
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0