"Orsdag"

Hmm...jaaa!


Jag hann aldrig skriva igår - Onsdag - för då hade jag en härlig 12-timmarsdag på jobbet.
Och nu blev det nyss toRSDAG...


image30


Inget speciellt har hänt.

Inget kul har jag att berätta.

Inget dramatiskt heller.


(Detta blir ett boooring inlägg - jag känner det i hela kroppen!)



***********************************

Haha!

Kom på en extremt viktig sak;

Min egen Mojja fyller år idag! (Läs: imorgon)

image34

Till min egen Mojja, på DIN dag!
Hoppas du får en fin dag,
och att du kryar på dig med knä:t!
Puss och kram från Mellandotra!
Älskar Dig oändligt!!


image35

Hon är en STARK kvinna som jag beundrar mycket -
hon har kämpat sig igenom en massa -
och hon är ju dessutom orsaken till att jag - Storsan -
skulle få se dagens ljus och säga;

Tittut, här är jag!  *s*


***********************************


Man kan ju också ta en...


***********************************


Dagens Visset:




Ordningsvakter på krogen som leker Rambo. Fet-bort!


***********************************

Dagens Vackert:




Aftonbladets Nima Daryamadj - skriver lysande krönikor om allt mellan himmel och jord,
på ett fantastiskt vanvördigt vis, i synnerhet vad gäller politik och religion.


Intelligent, tänkande, frispråkig man.
ME LIKE!


Citat: "Om Gud finns överallt, borde inte en bön från
hjärtat nå henne vartåt den än riktas?"


***********************************


Kommentarer
Postat av: storasyster

Hej älskade lillasyster!
Jag har precis börjat läsa en bok som jag tror mycket på: Kristendom för ateister. Det finns mycket tänkvärt i den
Läs den du också!

2007-11-01 @ 08:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0