Vecka 45 - Dag 7

Pappas dag idag!


Det allra viktigaste först naturligtvis - Pappsen; din, min och alla andras -
har sin egen dag idag. Oavsett om just din pappa finns i livet eller ej hoppas jag
att han känner extra mycket hur mycket du uppskattar och älskar honom - just idag!


Min Pappsen - aka Don Umo - vill jag skicka en stoooor kram!


Du är och har alltid varit min stora idol.


Som riktigt små hade vi väl alla en stark känsla av att
"Min pappa är starkare än din!"


Idag skulle jag kanske uttrycka mig annorlunda - men den bakomliggande
känslan är precis densamma...


****************************'


Till Pappa från Storsan:


Du som alltid funnits där - när livet känts för svårt.

Du som kämpat för oss alla - slitit tungt och hårt.

Du som aldrig tvekat - lärt oss stå upp för de små.

Du står som alltid rak i ryggen - stark och trygg som få.

Du som älskat, lärt och pushat - fått oss känna att vi kan.

Du min egen Pappsen - en sann och äkta man.


Älskar dig oändligt!


"Mellandotra"



****************************'


Nog om detta; känner mig pappa-sjuk och mamma-sjuk och syster-sjuk...
och har hemlängtan;


Därför byter vi RASKT ämne!


****************************'


I kväll får Storsan sina nya glajjor...


image60

Kan ju bli en kul upplevelse att se sig i spegeln!


Mannen i Mitt Liv
är på väg för att hämta dem just nu...

Samt ett par avfallshinkar att ha under diskbänken,
för sopsortering.


(Joodåå, Storsan ÄR en ansvarskännande person -
åtminstone när det gäller vissa saker...)


Efter boxning och bastu igår så skrek kroppen efter nåt onyttigt...

Så jag bad Honom köpa hem popcorn, julmust, choklad och snus...


(Storsan påminner om vikten av BALANS i tillvaron!)



Med önskan om att Du får en fortsatt balanserad söndagskväll;


Storsan


Kommentarer
Postat av: illahyst

Jag är syster-sjuk oxå!!!!!
Längtar efter dig, puuuuuusssssss!!!!!

2007-11-11 @ 22:44:50
Postat av: laaaarsson

OHHh heeeej min försvunna tvilling :D
och du snusar också!! det måste ju va såhär alltså haha
Viljken fruktansvärt bra dikt du skrivit =)
Nästan så jag ska kopiera och ge den till min far ;)
Han fick bara en tråkig tröja av mig hahahhaaa

2007-11-12 @ 08:08:19
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0