Vecka 45 - Dag 3

Dagens asgarv 1:


Storsan hade lite långtråkigt..

...och gjorde en massa tester på Aftonbladet.

Av någon verkligt outgrundlig anledning även testet:

  

"Vilken är din stil? Analysera din klädstil i expertens test"


(Och här vill jag påminna om gårdagens inlägg;

lägg speciell vikt vid ord som 'blekfet' och 'spagetti-linne')


*****************************************

Håll i er - Storsans resultat blev:


image55

"Du är en trendig estet"


Unik stil. Du har råkoll på skärningar och sömmar och satsar på en unik stil med
inspiration av de senaste trenderna.

  

24 - 40 poäng

Du har koll på läget! Du skulle aldrig kalla dig trendslav för du anser att det är viktigt
att ha en personlig och unik stil

men du kan utan att blinka analysera alla visningar
från senaste modeveckan i NYC
.

Du klär dig gärna ganska enkelt och anser att det är
detaljerna som gör hela skillnaden, en extra söm eller en annorlunda skärning kan
enligt dig göra ett helt plagg. Du väljer därför oftast neutrala basfärger som du sedan
lyfter med säsongens hetaste accentfärg.


image56


*****************************************



Dagens asgarv 2:



image57

© http://www.wulffmorgenthaler.com

*****************************************

Med önskan om en fortsatt trevlig lill-lördag!

Storsan

Kommentarer
Postat av: charlie

var med o tävla?

2007-11-07 @ 14:34:36
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/
Postat av: Laaaarsson

hahah fan vilken goo höna!!! Lätt att det hade vart jag om jag vart ett höns :D hahahha mongoo
näää fy usch, så lite städ som möjligt ska det va... Jag lääängtar tillsjag blir rik, då ska jag bannemej skaffa en städkvinna som kommer hit och fixar allt. Så kan jag bara stå och peka hahha
And keep blogging i still löööv you ;)

Ha en najjs kväll :D

2007-11-07 @ 22:01:42
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0