Vecka 45 - Dag 1

Jaha...
Så var det måndag...IGEN!!

Kom hem rätt sent; jobbade till halv 6 sedan möttes jag och Han
"icke-namngiven-bensinmack-i-staden".
Han skulle se till att vinterdäcken hade rätt lufttryck.

De byttes igår - när det var åtminstone halvkallt -
och visst; idag regnar det!

*s*


*******************************************

Storsan satt och läste kvällstidningen i bilen medan min Ullebulle
stod utanför och grejade...

Johohodåå!!

Jag KAN om jag BEHÖVER...

Men min Ullebulle brukar se till att jag aldrig behöver...
och dessutom;

HALLÅÅÅDET REGNADE!

image51

*******************************************

Dagens Gött:
Att komma hem, ta på sig raggsockor och tända i kaminen -
sätta sig vid "dattatoren" en stund och sedan vegetera framför TV:n...

Dagens Göttare:
Julmust!

Dagens Göttast:
Clementiner!!

*******************************************

Dagens BLÄH:
Aloe Vera-juicen har kommit; tog första "hälsohutten" i morse...

****HUVVVAA!!*****


Men eftersom igenting RIKTIGT nyttigt per definition kan smaka annat
än RIKTIGT dåligt så tänker jag härda ut...

Hmmm....denna juice måste alltså vara kanon-nyttig!!

image52

*******************************************

Hälsosamma Hälsningar / Storsan

Kommentarer
Postat av: madelene

Ja just! Den är enormt jättenyttig *innehar diplom från hälsokostrådet* :-D

2007-11-05 @ 21:13:37
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: kalle

nu har jag inte varit på *-stugan på jättelänge. jag är så nervös och rädd för allt omkring mig.

2007-11-06 @ 16:04:00
Postat av: kalle

nu knackade nån på, faan jag vågar inte se vem det är, ja sån är jag.
och så måste jag röra på mig. läs inlägget diabetessköterska.
nerrvvrak gaaaa!

2007-11-06 @ 17:46:35
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0