Tjocka kottar och ålderskris?

Nähejdå!!

Med kottar menar Storsan bara IGELKOTTAR!

INTE
barn - men när jag läste vad jag skrivit lät det som om jag har både och...

image70

Detta är den tjocka kotte jag menade:



George!!

Gullegullisen...


image74

*********************************************

Fick ett kul mail från min vän M; man kunde göra ett "tant-test"...

Storsan kvalade in på en MÄNGD faktorer!

image75

*********************************************

Den enda ålderskris jag har haft var när jag fyllde 25...
Kändes som att man var tvungen att bli "vuxen" då...
Men min mor (aka Mojjan) löste det radikalt genom att säga på födelsedagen;

"Jahaja - nu är du ett kvartssekel!!"

Brutalt och nyttigt!!

*fniss*

Sedan dess har jag kommit på att VERKLIG "vuxenhet" bara betyder att man ger sig
själv tillstånd att vara precis så barnslig som man egentligen vill!

*********************************************

Dagens bästa:

Tänk er; Storsan kommer hem från jobbet, ganska sent - och ganska stressigt -

eftersom vi körde box combat en trekvart senare ungefär...

*********************************************

Inlägg; ett välkänt faktum - Storsan gillar maaat!!

"God mat, mycket mat och mat i rättan tid" som de säger därnere i södern...

DOCK inte fisk med ben eller "gnisslig" mat, som mannagrynsgröt / mozzarella /

tillagad keso / och annat mystifikt...

*********************************************

...öppnar ytterdörren...och kliver rakt in i ett...ett...

ETT SKAFFERI!!!


Ledtråd: Kolla gårdagens inlägg...

*********************************************

Kram, Storsan

Kommentarer
Postat av: annemira

Såna kottar är trevliga att ha i trädgården. Vi hade en jättevariant i vår trädgård (som är av den vildvuxna varianten, en del skulle nog till och med kalla den ovårdad). Ett annat år hade vi ett par fasaner som bode i vår lika vildvuxna spireahäck. Där har det till och med bott ett rådjur en
hel vinter. slå det du :-D
Ses i morron Pippi
Kram från Pecialen

2007-11-15 @ 23:55:38
Postat av: Kalle

nu har de kalhyggt "min" skog! hur ska ekorren klara sig, nu ska jag ladda ner från kameran och redigera bilderna och sedan ladda upp till blogen. så får ni se!

2007-11-16 @ 14:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0