PS:

VARFÖR - samlar man på sig allsköns flaskor, burkar och byttor;
vars innehåll man inte ens kan aaaaaana sig till - 
nu när bäst-före-datum är passerat med minst ett par kvartal?

VARFÖR - har Gumsans racletteutrustning legat i MITT skafferi i över ett halvår?

(När jag ändå svävar i fullständig okunnighet om VAD
raclette egentligen är - och dessutom huruvida det är gott eller ej??)


VARFÖR - har Storsan hamstrat "kylkassar" från ICA?

VARFÖR - är mitt skafferi större än mitt sovrum?

(Ok!! NÄSTAN i alla fall!)
 
image69


VARFÖR - gör jag ALLTID sånt här trams?
Rensar och torkar och fejar och sorterar - mitt i natten!!?

(När jag inte bryr mig annars???)


VARFÖR - fick jag en sådan obetvinglig lust att ordna konservburkarna efter
ett fullständigt sjukligt välordnat system; helt i stil med "Sova-med-Fienden"?

**********************************************

OCH FRAMFÖRALLT....

VARFÖR
- stod jag inte emot impulsen!!??

Kommentarer
Postat av: kalle

varför har jag inget fritt utrymme att skriva på, på mitt SKRIV~bord? varför har jag inget fritt utrymme UNDER mitt skriv~bord?
Varför har jag inget utrymme ALLS?

well;
o O o O OO, I am the great collector, collektin the shit others thorw, my need is such i collect too much, i'm way up to my neck in shit.
It's way over me whit shit.

2007-11-15 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0