Onsdag

Halloj igen!

Sitter trots den ganska sena timmen på jobbet - jobbar ju själv sent
på onsdagar men väntar nu på Mamsingen som jag skall åka hem med.

Passar på att sätta ett par rader på pränt så länge...

När jag kommer hem skall jag och Drömprinsen rensa ut alla saker (TONVIS!!)
samt riva ner hyllor och städa - i vårt riktigt gammeldags "gå-in-i-skafferi".

Alltså; ingen tid till bloggen då.

Snickaren kommer i morgon bitti.
Han ska isolera samt riva upp en vägg och täcka för en annan.

(Antalet väggar blir ju samma, men de byter så att säga plats...*s*)

Hemmets lugna vrå kommer att vara, OM SÅ ÄR MÖJLIGT, ännu mer kaosartad i morgon kväll, alltså...

image68


Dagens citat:

"Det är visserligen sant att ingen hittills har dött av hårt arbete,
men varför ta risken?"

Kommentarer
Postat av: annemira

Kanske för att arbetet är så kul!!!
Fresten är mitt hem mer kaosartat än ditt, här är det mest kaosartat i världen, och det utan att det är någon form av byggprojekt på gång, sådeså ;-D
Kram på dej Pippi, från Pecialen

2007-11-14 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0