Ojdå - vilken sovmorgon!

Ok - detta har INTE hänt sedan tonåren eller däromkring...

Storsan sov till klockan 12 idag!!

image115

Det blev en mycket bra kväll - Mamsingen hade helt rätt; det VAR inte de ärrade boysen...

...men de var kanonbra!!

5 killar, 4 tjejer, ett j-la drag och Pelle hoppade in på slutet och spelade munspel som en..

jaa, gud får man väl säga även om man som Storsan och Drömprinsen

gått ur svenska kyrkan?

Helkul hade Storsan, med all bra musik och alla trevliga människor!

(även om de var ganska få så här före löning...)


*******************************************************

Dagens Surprise...NOT:

Familjen som hittade ett stekt kycklinghuvud i påsen med kycklingvingar

beskriver hur chockade och äcklade de blev...

Storsan själv skulle bli mer chockad och äcklad om det hade legat något föremål

som uppenbart INTE kommer från en kyckling - i en påse med kycklingvingar...

Som...jaaa, till exempel...en människotand...ett par kalsonger...eller ett pekfinger!

image117

Hela artikeln!


*******************************************************

Kommentarer
Postat av: annemira

Nämen Pippi då, sova så länge på den lediga dan, vilket slöseri ;oD
Ses i fikarummet
Kram
Pecialen

2007-11-25 @ 21:40:46
Postat av: laaaarsson

HAHAHHHA du är för rolig!!! tror ockspå jag har käkat för mycket rabarber.. jag dissar mina brillor nu, gör för jäkla ont hahaha

men fy sjuuuttton, hitta
de på på riktigt ett kycklinghuve?!! fyyyy jag ska aldrig mer käka kyckling alltså! bläää :P

2007-11-27 @ 10:12:23
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: kalle

jag har medvetet tagit bort stapeln för kilon...
;o(

2007-11-27 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0