Miiisdaaag!!!

*S*

Johodååå, för måndag och tisdag i komprimerad symbios - blir Miisdaag!!

Storsan ORKADE inte skriva igår...

Den "nys-och-frys-attack" som kom på lördag kväll fortsatte på söndagen -

och måndagen...

Tur att Storsan var ledig från jobbet då, pga extrajobbet på lördagen...

Var inte särskilt pigg idag heller så jag var "en klok tösabit" (...??!!!)

och stannade hemma.

Paschan var dålig även han - hemma måndag och tisdag.

Pratade med Mamsingen i morse - hon lät ju som en skadskjuten kråka!!

Samma bacill där misstänker jag?

(Hoppas du mår bättre Mamsingen??)


*************************************************

Storsan vill att ni tänker er följande scenario:

* Vi bor endast på nedervåningen i ett 100 år gammalt hus - aldrig

renoverat annat än lite tapet o färg...

(övervåningen är full av bråte och KALL!) image95

* Totala bostadsytan = 80 kvm...

* Renovering av hall, skafferi etc pågår - färg, spån, spackel etc ÖVERALLT

samt stora plastlådor fyllda av allsköns skafferivaror fyller köksgolvet...

* I tillägg står mitt kylskåp mitt på köksgolvet och sängen är full av tvätt -

johoodå
, tvättad o torr men det är ju SÅÅÅ JOBBIGT att lägga in den i garderoberna!...

* I detta FULLKOMLIGA kaos har vi nu samsats i tre dygn på raken - dygnet runt...

* En styck Pascha (ca 120 kg) En styck Nisse (41,7 kg och dålig grovmotorik)

En styck Krullis (halv-vinglig gammelman, drygt 30 kg) samt - inte att förglömma -

en styck Storsan (X kg och OMVITTNAT klumpig)

*************************************************

AHAHHAHAHHAGGGAGAGHAHHAGAGAGGAGAGAAAAHH!!!!!!

*************************************************

EN enda dator - som dessutom krånglar...

Kan ju säga så här: 


STOOOOR RISK
för kroppsskador eller skador på hårdvaran...

image96  image97  image102   image103 image98  image99  image102   image103

*************************************************

I morgon åker Storsan till jobbet!!

Kommentarer
Postat av: annemira

Välkommen tillbaka storsan. Hoppas du är frisk när du kommer, annars är väl risken att du måste stanna hemma snart igen.
Ses i morron
Kram
Pecialen

2007-11-20 @ 19:20:17
Postat av: Kalle

jag ä sjuk i magen ;o(

hum, jag tänker skicka efter en LITEN extern hårddisk, och spara alla bilder o filmer o "böcker" på den. så behöver jag inte bekymra mig om min dator kraschar...
då köper jag bara en MAC, allt i ett 21" skärm, och tyst dator i samma. MEGABILDBEHANDLINGSPROGRAMSKAPACITET ;o)

Plockar sedan ur hårddisken ur den gamla, och säljer delarna. (så inte ån hacker ska kunna kolla)

men hallå? pengarna... eh? varskadekommafrån? hum...

2007-11-21 @ 10:31:33
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Hej Bäbisen, mamsingen här. Jag gjorde ett tappert försök att jobba i går, gick inte så bra, åkte hem kl. 12.00
Är hemma i dag, onsdag. Trodde min lilla Bäbis också stannade i sängen, men du är ju yngre än mamsingen, min ansiktsvärk(kallar den så, vet ju fan inte om det är ögonen, tändernaeler kinden som är boven) lägg till axelvärk (som blir värre när jag ligger) ja visst är mamsingen värst?!! Ha det gött, vi hörs på tel. kram Mamaingen. Var rädd om dig.

2007-11-21 @ 12:07:15
Postat av: Mamsingen

Hoppas det går att läsa min slarviga text, måste ta mig tid att korrekturläsa.....kram, Mamsingen.

2007-11-21 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0