Glögg och skinkmacka!

Igår, fredag, var Storsan utmattad efter torsdagens Jonas Gardell-kväll...


Därav inget inlägg!


Däremot var det en bra dag, på flera vis;


* J var här och bankade hela eftermiddagen; mitt nya skafferi är klart!


* Jag o Drömprinsen tittade på När mörkret faller - kanonfilm!!


* Jag vann 400 kronor...ni vet var...



Dagen idag började som de flesta av Storsans lördagar;


...frukost i sängen med en bra bok!


Därefter gick vi till vårt "Home-away-from-home" - en massa trevligt folk,

mycket skratt, lite shopping, skinkmacka och glögg...


Trevligt!


******************************************

Räkor framför TV:n...Troja på femman...


(fast inte riktigt JÄTTE-bra,

Storsan sitter vid datorn istället *S*)


Hmmmm...ja, på det hela taget en riktigt bra lördag!



******************************************

Dagen Blääääähh 1:


I Brasilien fångade de en 200-kilos-anakonda!!


Helt klart läge för byte av underbyxor efter en sådan upptäckt i trädgården...

image129


Kolla in fulingen...



image131



Dagen Blääääähh 2:

Den norske gynekolog som haffats för att ha smygfotat och -filmat

sina patienters privata delar...

Ovanstående foto kan ju definitivt sägas gälla för båda!!


Näääh flickor; knip säger jag, KNIP!!


Hela artikeln!


Kommentarer
Postat av: annemira

Nää Pippi, såna bilder får du inte lägga ut utan att varna i god tid. Nu kan jag ju inte gå och lägga mig. Kommer ju att drömma om krälande anakondor och deras släktingar, stora och små. Måste nog titta på TV ett tag till för att kunna hämta mig från choken. (hur fan stavas det). Men men, man har ju semester så då kan man väl få va uppe lite sent eller..... ?

Ha de bra Pippi, vi ses inte på måndag.
Kram från Pecialen

2007-12-02 @ 01:20:57
Postat av: laaaarsson

hahahah vilka äcklon det finns alltså! Frågan är vem som är äckligast men jag får nog säga anakondan
Jo fan jag hade det skiiitkul. Liiite död nu efetr dessa 2 kvällar. Jösses Vad har du gjort då?? kraaam

2007-12-02 @ 14:40:10
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0