Fredag - men det känns som...??

Jaa, det är fredag idag men ärligt talat känner Storsan det som om det är... måndag?... torsdag?... söndag?

INGEN ANING!!

Men det är väl den endaste nackdelen hon kan komma på med att vara ledig hela två veckor. Och det är fortfarande en vecka kvar!! Yippieh!!

Innan jag nu lämnar er med ett par kuligheter - sedan skall Storsan och Ulle-Bullen iväg på middag - vill Storsan bara försynt undra en liten, liten sak...

KAN man få absurd träningsvärk i ENA skinkan av att bowla...???

image185


***********************************************************

Dagens Wulffmorgenthaler: (eller egentligen två stycken *S*)

image186

image187



Dagens Favorit-Citat:


"Snälla flickor kommer till himlen, vi andra kommer hur långt som helst!"
(Blink till Laaarsson, så här i juletid! *S*)



"Inled mig icke i frestelse...Jag kan gå själv!!"


************************************************************






Kommentarer
Postat av: laaaarsson

HAHhahHA
shiit du och jag borde ju redan trillat av jordklotet för längesen isåfall :D hahaha.
Haft en bra nyår?? GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!
:)
kramar

2008-01-02 @ 10:21:47
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0