En doft av en aning ondska!

Som Storsan lovade igår kommer här en redogörelse för Mamsingens förehavanden med stackars Peckis...ren och skääär ondska...!


(Trots hennes alltigenom väna uppenbarelse - skenet kan bedra!! *S*)


*************************************************

För ett par månader sedan...


Peckis: - Duuuu...jag mår faktiskt inte bra. Och jag har fått ett konstigt märke här?

(Visade sidan av sin stackars lekamen)


Mamsingen: - Du har väl stött emot nåt? Sjåpa dig inte nu!!



Några veckor senare...


Peckis: - Duuu...jag mår jättedåligt! Faktiskt! Och märket har växt! Se här! Kan det vara borrelia tror du? (Orolig)


Mamsingen: Meeen herregud! Det där är då INTE borrelia!



Ytterligare några veckor senare:


Peckis: - Men, nu är märket JÄTTESTORT! Och jag känner mig så konstig...Tror du inte att det är borrelia ändå??


Mamsingen: - Ååååååhh!! Sluta nu! JAG vet minsann hur borrelia ser ut - det där är INTE borrelia; en liten hudirritation bara!



Nyligen:


Peckis, hos farbror doktorn: - Kan det vara en liten hudirritation, månne?


Farbror Doktorn: - Det där! Nähäää - det där är BORRELIA!! Här har du en massiv  antibiotikakur

och så sjukskriver vi dig ett tag...


*ASG*


Mamsingen skämdes i bilen hem igår när hon berättade...


Storsan däremot skrattade sig till ett fullkomligt astmaanfall!!


(Och i det läget låter hon som den där tecknade hunden som fnissar i mjugg på ett obehagligt väsande sätt;
vaaad HETER den!!!??)


Nåja - nu har ni fått höra historien om stackars Peckis...och Mamsingens doft av ondska...

Storsan
är inte ett DUGG bättre hon - kanske därför vi har så fanatiskt kul ihop?? -

men DET får ni höra om en annan dag!

image160


Kommentarer
Postat av: kalle

tror du att jag kan öppna mina "mappar" på min externa usb2-hårddisk 0,5 TERRABYTE!!!!!
på en MAC??? (utan windows) om "gamle svarten" skulle krachasjbf jd084 74hfh erottoproeoporhdjcc default error major fuc*up.

the memory could not be read om location 2344F in file xjd88

defrag invalid

2007-12-13 @ 19:37:40
Postat av: Laaaarsson

Hahaha DU ÄR STÖRD! :D barnmisshandel?? Låter livsfarligt höhö
Wiii RÄDDA JOPPE, världens bästa barnprogramm! (fakitskt därifrånjag tog namnet) TÄnk vad barnprogrammen var bättre förr!
Och jag tog ju fkaitskt ingen bild när han bajsade!
NÄMEN kom jag upp där?!Hur komdu in och kollade det :S asball ju
nä nu ska jag minsann sova.
vi höres skriv mera mera meeeerra :)
Kram kram

det måste ju vara för att vi harvärldens roligaste bloggar ;)
Haha nämen det är väl säkert så att nn mekanism kollar vilka man besöker ofta åså så antarde att man har samma grej kanske.

2007-12-13 @ 21:30:59
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Kalle

nej jag tänkte IFALL att datorstackaren kraschar totalt nu när jag ska ta bort norton och installera telias säkerhetsvirusantigrej. så vet jag inte om jag väljer en macintosh.

dessutom verkar det vara fel på FSB´n diskettenheten A knorrar ibland helt oförklarligt, och när man stänger av står det; "PLONG" --the memory could not be read-- [OK]

dret ögg.

2007-12-14 @ 12:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0